Disclaimer and Privacy

In deze verklaring willen wij u laten weten wat er met de door u verstrekte persoonsgegevens gebeurt.

Bij de aanmelding van uw huisdier in onze databank heeft u een aantal gegevens ingevuld, zoals uw naam, adres, telefoonnummer, enz. Stichting CHIP gebruikt deze gegevens om de hereniging van u en uw huisdier sneller te laten verlopen en voor administratieve doeleinden. Uitsluitend indien u aangeeft daar prijs op te stellen ontvangt u soms een nieuwsbrief over de door onze stichting verrichte werkzaamheden.

Uw gegevens worden niet zonder uw nadrukkelijke toestemming verstrekt aan anderen dan uzelf en de aanmelder, dat is meestal het dierenasiel of de dierenarts die de registratie voor u regelt. Op de Persoonlijke Pagina van uw dier kunt u de openbaarheid voor anderen zelf aanpassen. Wijzigingen gaan dan direct in.

Indien u wilt dat wij bovengenoemd gebruik van uw gegevens staken, neem dan schriftelijk contact op met ons bestuur, p/a Postbus 6379, 5600 HJ Eindhoven.

Let op: wijziging per 01-04-2013.

Indien u na 01-04-2013 een hond aanmeldt bij Stichting CHIP, zijn wij wettelijk verplicht een beperkt aantal basisgegevens door te geven aan Dienst Regelingen.

Voor meer informatie kijkt u hier: zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2013-42.html