U heeft een huisdier (meestal een hond of kat) gevonden:

Is het chipnummer bekend? Vul dat dan bovenaan de pagina in het zoekveld in. De contactgegevens van de eigenaar en/of aanmeldende instantie verschijnen in beeld. Ziet u geen diergegevens, maar alleen streepjes, dan mogen wij de gegevens niet tonen. Bel dan altijd onze helpdesk. Onze medewerkers leggen het contact tussen vinder en eigenaar en hebben daarbij beschikking over informatie die u niet kunt zien.

Is het chipnummer nog niet bekend of weet u niet of het dier gechipt is, neem dan contact op met een dierenarts, dierenambulance of andere dieren-hulpdienst. Zij kunnen u verder helpen.

Heeft het dier een tatoeage? Neem dan ALTIJD contact op met de helpdesk via e-mail (of in dringende gevallen via 0900-2447000) en geef tatoeagecode + signalement. Wij kunnen de eigenaar-gegevens voor u opzoeken, maar dit kost bij tatoeages meer tijd dan bij chips.

Mocht het dier NIET bij ons geregistreerd zijn maar wel gechipt, volg dan de hieronder genoemde stappen: