Dier vermist?

Welkom op de website van Stichting CHIP. Registratie van hond, kat en ander huisdier. De stichting waar deskundige medewerkers u graag verder helpen in de wereld van identificatie en registratie van huisdieren

U heeft een hond of kat gevonden:  Chipnummer bekend? Vul dat rechtsboven in het zoekveld in. Is het chipnummer niet bekend en/of heeft u andere vragen kijk dan bij het kopje "dier gevonden" in de balk bovenaan. Ziet u geen diergegevens, maar alleen streepjes, dan is het dier WEL ingeschreven en ALLEEN zichtbaar voor onze medewerkers. Bel dan direct onze helpdesk.

Stichting CHIP, het Centraal Huisdieren Identificatie Punt.

Zoek via chipnummer:

Uw huisdier is vermist: Heeft u al een formuliernummer (=inlogcode), meldt de vermissing dan via de Persoonlijke Pagina van uw huisdier. Daar kunt u ook een foto toevoegen. Heeft u geen formuliernummer kijk dan bij veel gestelde vragen.

Tatoeages: Neem altijd contact op met onze helpdesk. Tatoeages zijn geen unieke codes, daarom kunt u de gegevens niet via deze website inzien.

RCA Databank

Stichting Chip heet de clienten van de RCA-databank van harte welkom! Meer informatie kunt u vinden op de RCA pagina.