Dier vermist?

Welkom op de website van Stichting CHIP. Registratie van hond, kat en ander huisdier. De stichting waar deskundige medewerkers u graag verder helpen in de wereld van identificatie en registratie van huisdieren

Stichting CHIP is ontstaan uit de voormalige databanken SRGN, VETAIR en RCA.

Uw huisdier is vermist: Heeft u al een formuliernummer (=inlogcode), meldt de vermissing dan via de Persoonlijke Pagina van uw huisdier. Daar kunt u ook een foto toevoegen. Heeft u geen formuliernummer kijk dan bij veel gestelde vragen.

Tatoeages: Neem altijd contact op met onze helpdesk. Tatoeages zijn geen unieke codes, daarom kunt u de gegevens niet via deze website wijzigen.

Zoek via chipnummer:

Stichting CHIP, het Centraal Huisdieren Identificatie Punt.

U heeft een hond of kat gevonden:  Chipnummer bekend? Vul dat hierboven in het zoekveld in. Is het chipnummer niet bekend en/of heeft u andere vragen kijk dan bij het kopje "dier gevonden" in de balk bovenaan. Ziet u geen diergegevens, maar alleen streepjes, dan is het dier WEL ingeschreven maar ALLEEN zichtbaar voor onze medewerkers. Bel dan direct onze helpdesk.

Tatoeages: Neem altijd contact op met onze helpdesk. Tatoeages zijn geen unieke codes, daarom kunt u de gegevens niet via deze website inzien.

VANWEGE EEN STORING IN DE CENTRALE ZIJN WE TIJDELIJK MINDER GOED TELEFONISCH BEREIKBAAR.  RICHT UW VRAAG OF MELDING DAAROM PER E-MAIL AAN INFO@STICHTINGCHIP.NL, BIJ VOORKEUR VOORZIEN VAN EEN SCAN OF DIGITALE FOTO VAN DE CHIPSTICKER