Is uw hond of kat vermist? Leg de volgende gegevens klaar en volg onderstaande stappen.

1. Het chipnummer en het registratie/formuliernummer  (zie instructievideo youtu.be/LGDHBha52UY)
  2. Heeft u geen formuliernummer ontvangen en lukt het ook niet om die op te vragen via de website van www.stichtingchip.nl? Mail dan naar info@stichtingchip.nl. Zet SPOED in het onderwerp van de mail en voeg een foto bij van het registratiebewijs, het dierenpaspoort of vaccinatieboekje. Met name de pagina's waar het signalement en de chipsticker staan moeten duidelijk in beeld gebracht worden.
  3. Contactgegevens van de dierenambulance in uw regio , het dierenasiel en Amivedi. Eventueel ook van andere dierenhulpdiensten in uw regio. Houd er rekening mee dat deze meestal door onbetaalde mensen bemand worden en beperkt bereikbaar zijn.
  4. Meld de vermissing op de website van Stichting CHIP, via de Persoonlijke Pagina van uw huisdier
  5. Zorg ervoor dat iedereen in uw omgeving weet dat het dier gezocht wordt. Meldt de vermissing bij uw dierenarts en eventuele andere dierenartsen in uw regio. Hang briefjes op bij snackbar en supermarkt en licht uw buren in,

Als hij/zij weer terecht is.

Wilt u het s.v.p. ook op de Persoonlijke Pagina van uw huisdier melden als hij of zij weer terecht is? U doet dat eenvoudig door de vermissing te wissen.

Dier vermist?