INFORMATIE OVER CHIPPEN EN DE REGISTRATIE VAN UW HUISDIER

Als uw dier nog geen chip heeft :

Maak een afspraak bij uw dierenarts voor het chippen. Dat is een injectie, dus het kost niet veel tijd en is niet vervelend voor het dier. Vul na het chippen samen met uw dierenarts op onze website het aanmeldingsformulier in. Hoe eerder we uw gegevens in onze administratie hebben verwerkt, hoe eerder we er gebruik van kunnen maken indien nodig. De computer genereert een bevestiging die u direct kunt printen, maar ook per mail thuisgestuurd kunt krijgen. Vermeld daarom altijd uw e-mail adres.

(Heeft uw dierenarts geen inlogcode voor onze website, volg dan de instructies hieronder.)

Als uw huisdier al gechipt is, kan hij/zij toch nog ingeschreven worden:

Ja zeker ! Laat uw dierenarts de chip aflezen en controleren met vaccinatieboekje of dierenpaspoort.

Maak dan een kopie en mail die naar info@stichtingchip.nl
Het belangrijkste zijn de pagina('s) waar het chipnummer en de beschrijving van het dier staan. Maakt u een scan of een digitale foto voor ons? En brengt u de gehele pagina duidelijk in beeld?

Stichting CHIP maakt daarmee een voorlopige registratie aan, waarna u zelf uw eigen contactgegevens koppelt. Tijdens dat proces kunt u de vergoeding (4.95 of 9.95 euro) met iDeal of Paypal voldoen.